Меню
Головна Сервісне обслуговування
 

Сервісне обслуговування

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ І СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Умови гарантії.

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном 12 місяців. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника з нашим друком. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Контактний телефон сервісного центру B&W в Україні: +38 (044) 531-43-20

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісний центр авторизований виробником. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються: Модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до нас. Умови повернення та обміну товару? Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.

Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо; товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; збережено всі ярлики та заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

У яких випадках гарантійне обслуговування не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо: порушена безпека гарантійних пломб; є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах; було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару; неправильно заповнений гарантійний талон; серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: природне зношування або вичерпання ресурсу; випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо); ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі; пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів; пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації; програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу; збереження інформації на жорсткому диску.

Ми сподіваємося, що все вище перераховане ніколи Вам не стане в нагоді, але в будь-якому випадку ми завжди виконуємо свої гарантійні та сервісні зобов'язання!

B&W Formation
Товар додано у корзину
Оформити замовлення Повернутись до вибору